15 april

image19
Idag fick jag reda på att jag kommit in på mitt förstahandsval angående gymnasievalet, vilket varken gör mig glad eller ledsen eftersom jag vet fortfarande inte hur jag vill ha det *suck*
Hur jävla svårt som helst, vad jag än gör kommer jag ångra mig!
Liksom, hur kan dom tro att jag, som t o m har problem när jag ska välja vilken glass jag ska köpa, ska kunna välja min framtid nu, när jag är 16 ?! Hur tänker folk !? 
Och ja, jag är medveten om att detta är mitt problem men jag måste avlasta min stress på nånting..

Annars har det väl varit en ganska händelserik dag.. Pallar faktist inte med så mycket mer nu!
Jag har mina egna bekymmer (faktist, även om det kanske inte märks), jag hoppas jag inte dras tillbaka in i allting, gjort vad jag kan nu för att hålla mig utanför, vill inte vara mitt i mellan er två. För jag kan verkligen inte göra nånting, vad ni än ber mig, jag kan inte! Jag vill inte svika någon av er ni är mina vänner båda två.
Jag hoppas bara att ni löser detta på egen hand och att ni blir vänner igen, att allt blir som förr.
Jag vill kunna umgås med er båda. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0