24 april

Nationella i matte gick faktist väldigt bra! :) *happy*
Det har varit en ganska chill dag, jag och Anneli lagade en otroligt god soppa idag på hk:n ;D
Efter skolan gick jag, Emma, Elin och Sammy till konsum och han bjöd på varsin glass *hihi* tack Sammy :)
Sen när jag väl var hemma har jag bara suttit och arbetat med no-arbetet och tvättat och donat inför morgondagen.
Det är nämligen så att jag far iväg till Gbg imorgon efter skolan ;D
haha, första gången och allt! ska bli kul! :)
Aja, hoppas jag hinner klart med no-arbetet idag, annars får jag jobba som en tok på söndag när jag kommer hem från Gbg.
Dagens humör: otroligt glad :) haha, har ont i magen för jag har skrattat så mycket dom senaste dagarna ^_^
Vissa personer är ju verkligen mer betydelsefulla än andra. Älskar mina vänner, tack för att ni finns och lyser upp min dag <3

image37                                                                     

    ha en fortsatt bra dag,  ^_^  <3                                                                           


Natalie Bs kommentar

Hej!

Missa inte sista chansen att tävla om ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Tävlingen avslutas idag!

2008-04-24 @ 18:51:26
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0