damp

jag hade vääldigt tråkigt och skulle därför kolla in vad det fanns för olika designs för bloggarna. förut gick det jättebra att bara klicka på länken bredvid och se hur det såg ut, men neejj! istället när jag trycker på länken så BYTS hela min design, och det går inte att ångra! eftersom det var "egen design" så finns det ju inte sparat nånstans heller! ååh. yay me! rly..
så ropar jag på elin, hon orkar inte fixa min blogg :( och jag vet inte hur man gör!
så jag har därför spenderat hela min kväll att försöka lista ut hur allt fungerar, leta bilder och mixtra ihop till en header etc. och försökt få min blogg se bra ut! jag lyckades, sen helt plötsligt är allt borta! jag förstår verkligen ingenting! jag får rådamp och blir frustrerad som en liten fis på en elefant! jag provade ALLT verkligen ALLT!
tillslut kom jag på att playahead kanske inte var det bästa stället att spara bilderna på, så jag byter då till blogg.se och då funkar det ju galant!

Detta är alltså resultatet från min kaotiska kväll, vad tycks?
kände att jag borde välkomna hösten lite och även acceptera att den i stort sätt är här! but don't worry, snart är julafton över och då går det mot ljusare tider igen! :)

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0