fridaaay

hejsan hoppsan lillebror!
idag har varit, jobbig.. inte för att jag tänker börja klaga på skolan utan för att jag har haft ont i huvet mest hela dagen, och varit trött som ett as!
sen efter skolan åkte jag hem till mormor och morfar :) trevligt as always.
pappa hämtade mig där och vi åkte och handlade lite food och såå sen åkte vi hem. trodde jag skulle vara barnvakt åt gabriel men det behövdes tydligen inte :p lite skönt med tanke på hur trött jag är! anyways..
skönt med helg! otroligt skönt med helg..
fira pappa imorn som fyllde år i tisdags, sen skulle vi till jin också tror jag :) my babylady <3 har saknat dig grovt mycket this summer!
söndag... det tar vi på söndag.

ska typ.. äta snart. inte så hungrig.

mer senare,
puss påre <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0