hoho

gårdagen var riktigt najs :) china och bio med fem mysiga tjejor! <3
orkar inte skriva så mycket idag så det får räcka för gårdagen.

fast nej, jag vill säga en sak till. Jag älskar dig, så mycket! jag kommer sakna dig så jag spricker men jag kommer och hälsar på så ofta jag kan, så ofta att du kommer be mig att stanna hemma! jag lovar! du kommer alltid att finnas i mitt liv, du med. du är ju trots allt min extramamma <3

så today, stvdagarna, yeh..
bajstråkit faktist :p men men.. haha spenderar kvällen med personer som ligger mig nära på hjärtat, älsklingar <3
blir la våfflor sen ikv åh ;D mumma!

får se, om jag skriver nåt mer ikv. dont think so men men.
och dig orkar jag inte kommentera ikv. krya på dig iaf.

hörs då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0