kinesiologi

tjohoo!
har haft specialdag i skolan idag. det var kul.
började med stand up i gallerian, riktigt roligt speciellt när han ena killen skämtade om hundar och kvinnor, hahaha jag behövde verkligen det skrattet!
sen när det var över begav vi oss mot aulan där en spännande föroläsning om kinesiologi snart skulle äga rum. då undrar ni säkert samma sak som jag gjorde innan jag kom dit, vad fan är kinesiologi? och det är, vet inte riktigt hur jag ska förklara, men ett sätt att testa och kontrollera någons muskler. t ex fick några gå fram och hålla ut ena armen medan han försökte trycka ner den, samtidigt som personen skulle trycka den uppåt. om man har ont någonstans kan det vara lite svårt, och det är med hjälp av kinesiologi som man kan hitta det exakta stället där det gör ont. när alla hade gått gick jag, linnéa, sandra, hannah och stephanie fram så fick han göra likadant på några av oss. och det funkade och det var riktigt coolt men även läskigt. måste lära mig! :D
haha!
sen efter det kom vi till min favorit, avslappning. så helt fukkn otroligt skönt! efteråt kände man sig helt lugn och nyvaken, fast på ett skönt sätt. ville att det skulle vara längre dock, detta är något jag kommer göra så fort jag får tillfälle. Mhmmmm <3 it was aaaawsome!
sen var det dags för studieteknik och det var väl intressant. kändes inte direkt aktuellt för mig just nu, mest tvåan då man får välja sina individuella val längtar. 
Lunch, helt okej.. ehm.. ärentunaskolans mat ftw! åååh saknar ärentuna! <3
iaf. nu sitter vi (jag, sandra, hannah, linnéa, elora och stephanie) i skolans lovleylovleylovley bibliotek och inväntar samarbetsövningar som står näst på schemat. låter drygt, jag vill sova :p
sen är det avslutning i gallerian sen får vi åka hem, wiiie! :D
ska nog till stan med marre kke? :) <3

everything feels mucho mucho bättre nu.. eller inte allt, men nästan, mycket iaf. jag vet inte vad jag ska göra med dig.... allt är bara så himla fel och jag vet ärligt talat inte hur det kommer bli om du inte tar dig samman och gör något!
det är faktist riktigt jobbigt, trots att jag försöker tänka bort allt som hänt går det ju inte. jag hade hoppats på att du skulle förstå och visa lite mer respekt och omtanke men nej, du bryr dig inte ett skit.
and that hurts kinda... :(


c u 'round?
puss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0