FR1TU

som ni vet så har jag börjat skolan nu precis som alla andra, i tisdags närmare bestämt.
det var kul! min klass verkar helt okej (bara två killar dock, synd) och jag tror att alla är personer man kan ha riktigt kul med! :) ser fram emot att lära känna alla bättre.
hon jag känner bäst för tillfället heter i varje fall Linnéa Eriksson (mitt fullständinga namn: Sara Anna Linnéa Eriksson!) :D She's a little sweetheart anyways :)
Schemat är väl lite.. drygt -.-

Måndag: 8.35 - 16.00
Tisdag: 8.35 - 16.30
Onsdag: 8.35 - 14.30 <3
Torsdag: 8.35 - 15.55 (denna älskade dag har jag hål från 11.35 - 14.45 ! -.-)
Fredag: 8.35 - 16.15

alltså.. ingen sovmorgon, nånsin, och sena dagar mest hela tiden. om jag hade valt bort språk och inte valt att läsa både matte A + B i 1an så hade mitt schema sett ut ungefär såhär:

Måndag: 8.35 - 16.00
Tisdag: 11.20 - 16.30
Onsdag: 9.55 - 14.30
Torsdag: 8.35 - 11.35 ( ! ) :(
Fredag: 8.35 - 16.15

Det suger att sluta sent på fredagar!

Anyways..
det verkar som en intressant linje med många nyttiga erfarenheter till framtiden, som jag kommer ha användning av även om jag inte väljer att jobba inom turismbranchen. :)

förväntar mig att få höra allt om hur det gått för dig, very nyfiken :)
nu måste jag sova, ska upp sjukt tidigt!

mer senare,
puss påre!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0