peek a boo

yeeah.
sovmorgon ftw :D börjar 11.20 idag :) men slutar halv fem men ääh :p
sen nåt hilma möte halv sex! :o kommer hem seent idag verkar det som..
blä.
anyway, jag saknar 9a! <3

och du.. jag förstår inte varför du inte säger nåt.
jag förstår inte varför du inte svarar.
det är så.. åh.
men det är ditt val, och jag tänker inte göra något för att påverka det.
im just gonna wait, iaf ett litet tag till. sen vettefan, man kan inte vänta föralltid, u know.
det fröjer nog inte länge till jag slutar bry mig, precis som du gjort.
önskar du fattade att det inte funkar så.
stand up and be a man ffs!

later,

emmas kommentar

jag saknar också 9a :(((((( <3

2008-08-27 @ 15:59:49
saras kommentar

hur blir det med våran tjejkväll? <3

2008-08-28 @ 07:30:28
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0