Annandag Jul.

Igår sov jag över hos Alva och vi hade riktigt mysigt på kvällen, ansiktsbehansling och tvättade varandra hår åså :) som jag måste tillägga att det är bland det skönaste som finns när någon håller på med ens hår, masserar och ååh, love it!
Vi somnade vi halv fyra då filmen var slut. The X-Lines, ganska äcklig men ni vet ju hur jag är..

Vaknade 12.20 och insåg att jag var förkyld igen då jag inte kunde andas med näsan tack så mycket. har varit seg hela dagen men jag åkte in till stan för att jag skulle träffa becca och så följde jag med elin till gränby och sen till maxi osv för att vänta på henne. men tillslut sa min kropp ifrån, jag orkade helt enkelt inte vara kvar i stan. ville bara hem och sova och det tänker jag göra nu efter jag väntat klart på maten. inte ätit nånting idag tror jag, nej. fy skäms.

annars så hoppas jag bara på att jag är totally frisk på nyårsafton åså,
puss

Björns kommentar

Sov gott :)

2008-12-26 @ 20:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0