Juldagen.

Jag vaknade kl 12 och insåg på en gång att jag får leka med mina mobil hur mycket jag vill nu! så jag satte i mitt sim-kort i min nya bäbis och började utforska. märkte väldigt fort att det är otroligt bra ljud i den, stort plus! sen utforskade jag kameran och i love it! jag tror vi kommer bli riktigt bra vänner, min mobil och jag. ^^

Ska snart åke hem till Alva & co. för ännu en mys julafton. Är otroligt trött med det ska faktiskt bli riktigt mysigt, som vanligt. känns som det var evigheter sen man träffade familjen Carlsson samt faster&janne. looking forward to it (:
sover nog kvar där om allt håller sig enligt planerna, sen ska jag kanske tärffa becca imorgon och byta julklappar åså :) hoppas du blir glad för det jag köpt till dig ^^

annars har jag inte så mycket att tillägga, förutom att jag måste säga en gång till att julafton var riktigt riktigt mys igår! ^^


ha de bra, vi ses, hejdå osv.
puss

Björns kommentar

And the only thing missing was the snow...

Merry Christmas <3

2008-12-25 @ 15:22:00
saras kommentar

det vart ju lite snö (: lite vitt på träna och två centimeter kanske på marken. (y)

2008-12-25 @ 15:40:30
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0