Jag bor i en vaniljbulle.

nu har jag varit jätteduktig och städat jättefint! nu kommer jag säkerligen få finare julklappar imorgon.
elin har spillt parfym utöver hela jävla golvet så det luktar vanilj i exakt hela huset. visst, vanilj är gott, och på nedervåningen är det rätt mysigt med vanilj aromer som svävar i luften. men övervåningen.. ja, du kan få komma hit och prova andas själv. jag lovar det går inte. istället för den varma, mysiga julstämning man kan ha så här dagen innan julafton så är det svinkallt i mitt rum eftersom fönstret står på vid gavel. stackars elin som måste bo i självaste vaniljkällan!

jag vill åka till marie! har inte varit där på evigheter, blir mycket mer sällan nu för tiden. det kommer liksom i perioder. ibland är jag jätteupptagen och ibland har jag verkligen ingenting att göra. men nu har jag inte varit där på snart en vecka. jag hatar det.
Jag saknar när du bodde här, tvärs över gatan så man kunde springa till dig hur mycket hur när som helst man ville. nu går det inte längre.

jag börjar bli osäker på hur morgondagen kommer se ut, faktiskt. om vi åker till mormor och morfar eller om vi är här hemma med mormor och morfar. aja, det visar sig.
ska fira jul med alva & co. på juldagen iaf, så långt vet jag.

uppdatering ikv om datorn är ledig,

annars hoppas jag att ni får en fortsatt trevlig väntan inför morgondagens mys, se till att klä granen fint ikväll! :)
puss

Björns kommentar

Stackars Elin :)

2008-12-23 @ 15:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0