Julmarknad och en födelsedag<3

Godkväll.
Idag gick jag upp förbaskat tidigt för att vara lördag för att åka iväg till vår kära huvudstad och vidare till gröna lund på julmarknad(vilket jag inte skulle kalla julmarknad, direkt) med elin, jenny, sandra och emma. jag, jenny och sandra köpte åkband haha! fett kul.. det var riktigt mysigt faktiskt :)
efter grönan gick vi till Taj Mahal för Jenny skulle köpa hår, assnyggt! :D vill också ha men har vekligen inte råd, plus att jag har ändå rätt långt hår så det kanske skulle vara lite onödigt, men det är skitsnyggt(om man använder det på rätt sätt).
Sen gick vi runt aslänge och "bråkade" om vart vi skulle käka nånstans. haha, märktes att alla var trötta/hungriga men sen väl inna på Pizza Hut var det mys :) åkte tåget hem vid 20.09 från sthlm och kom precis hem faktiskt.

Trodde jag skulle komma hem mycket tidigare, förlåt elli! men grattis på födelsedagen<3 vi får hitta på något imorgon hela dagen! :) <3333

annars har det inte hänt så mycket under dagen, den har bara varit mys :) lite tråk med vädret men inte så man tänkte på det så mycket.

Tack för dagen sötnosar<3
Puss

Björns kommentar

Hade dom många "karuseller" öppna?

2008-12-20 @ 21:34:58
saras kommentar

nja, en del. typ som pop expressen, vilda musen, lustiga huset m.m. :p

2008-12-21 @ 00:52:17
URL: http://saraanna.blogg.se/
Björns kommentar

Okay :) Var det inte kallt att åka vilda musen? :P

2008-12-21 @ 19:01:00
saras kommentar

njaa, inte så man tänkte på det :p

2008-12-22 @ 01:03:30
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0