jag kan inte förlåta dig bara sådär, det förstår du väl.. det du gjort mig är bara så.. sårande..
det kommer ta tid för mig att glömma dig, men jag ska göra mitt allra bästa.
och allt detta som hänt ikv.. jag fick reda på om din mamma och så, bara det gör mig så extremt ledsen. även för din skull.. sen också få veta att du playat mig exakt hela tiden.. det är bara så för mycket just nu..
jag förstår att det är jobbigt för dig också, det gör jag verkligen. jag önskar till och med att jag kunde finnas för dig nu när allt blivit som det blivit.. men jag kan bara inte det, och det är väl inte så konstigt med tanke på allt som hänt..
förstår du inte att jag gillade dig mer och mer för varje gång du låtsades gilla mig tillbaka? även om du gjorde mig väldigt osäker ibland, så kunde jag ändå hoppas på något fint, något bra.. det gjorde jag också. så otroligt mycket..
det är konstigt hur snabbt ens drömmar om någonting speciellt bara kan försvinna, och ersättas med 47 tusen knivar rakt in, utan förvarning..
det gör så ont att tänka på alla gånger,.. alla gånger du lurat mig totalt. och jag förstår inte hur du kan säga att det var för min skull? för min skull vadå? är det kul att se mig gråta? det var ju därför jag gick...
jag har så mycket jag fortfarande vill säga till dig, så många frågor jag måste få svar på.. jag gick utan att säga allt, kunde inte stanna. vill inte gråta inför dig.
jag hoppas du förstår att jag verkligen nått botten, och du har hjälpt mig dit. du sårade mig så mycket, även om det inte var din avsikt.
men jag kan inte prata med dig just nu, jag bara kan inte.. men nu vet jag i varje fall sanningen, även om jag inte fått veta allt..
allt jag förlorat ikv.. obeskrivligt.
vill bara lägga mig ner och dö.
ungefär exakt så känner jag just nu. men det kan jag ju inte säga till dig...

Fridas kommentar

äre han killen som bor bredvid pappa? :( <3

2008-08-01 @ 17:45:42
URL: http://fflodmark.blogg.se/
saras kommentar

;( </3

2008-08-08 @ 09:11:02
URL: http://saraanna.blogg.se/
Anonyms kommentar

sarisen, finns här <3

2008-08-09 @ 18:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0