Bloggdissarn är tillbaka!

förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt !!! att jag dissat er här på ett tag men jag har haft fullt upp, ingen lust och faktiskt ingenting att skriva om..

förutom att Martina fyllde 18 år i helgen ett stort jävla grattis till dig älskling! <33333 hoppas att du fick en underbar födelsedag tilsammans med mig, carro, stephanie och linnéa ! :)

jag vill också meddela att jag verkligen älskar er tjejer i klassen! ni gör verkligen min dag varje dag och jag skulle aldrig klara av skolan om ni fanns där att muntra upp mig om dagarna! KÄRLEK TILL ER! <3

annars orkar jag inte längre lägga energi på att bry mig om dig, även om vi båda vet att jag alltid kommer göra det. du är det slut på den otacksamma uppmärksamheten jag ger dig! jag ber om ursäkt för ikväll, det var fel av honom, men jag tänker inte höra av mig till dig igen. inte förän jag känner att du förändrats.

nu måste jag plugga matte, fucking prov på fredag. :(
men vi höres väl imorgon hoppas jag, då ska jag sova hos min bitch med min boo :) <333

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0