Jag ser det snöar..

..hur kan man undgå det?
jag tror jag dör snart, jag vill inte ha snö! det är bara kallt och fyfan jag fryser om mina tår.. : (
värsta klaginlägget detta kommer bli känner jag, men jag orkar inte bry mig för idag försov jag mig, sen var bussen en kvart sen och inte dirket så man kände sig säker på bussen heller, det tog typ dubbelt så lång tid för den att ta sig in till stan än normalt. väl framme i stan missar jag precis bussjäveln som inte kan stanna efter att han åkt en halv meter. fuck u.
så jag får vänta i snöns hemska rusk.(carolines påhitt)

nu sitter jag på lektion men ska precis dra och käka så ni får vänta på nästa inlägg(kan ju ta ett tag, som ni märkt)

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0