Morsning korsning.

jag gick upp tidigt imorse, asstolt! nu kanske jag hinner käka frukost och så innan jag antingen tar en tidig buss till skolan så jag hinner ta ut pengar eller så tar jag 127an, hm.. dilemma.

under dagen ska jag vara i skolan, bara. åtminstone till halv fem då min kära SAM-lektion slutar. sen drar nog jag och elin och tränar och efter det kilar jag nog vidare till marie för att typ halv nio till halv tio är det yoga :) mysipysi.
fast innan pyser jag nog iväg till Tele2 för att byta mitt pissabonnemang (äntligen!) så ska höra med dom hur jag ska göra om dom kan låsa upp min telefon och jag kan få ett comviq kompis kontantkort av dom med en gång och behålla mitt nummer(palla nytt nummer, seriöst. nej.) men men. det lär fungera. i hope! :D

och idag får jag träffa mina älsklingar igen! fyfan, vad ni alla förgyller min dag! ni vet vilka ni är tjejer! *smack* puss på er <3 seriöst man garvar 24/7 tsm med er :D

nu måste jag gå och käka frulle och dricka kaffe! glömde det igår och det resulterade i en väldigt trött sara hela dagen lång. inte roligt må jag säga. sen blev jag tydligen jättekonstig av ellinors alvedon(enligt caroline) och ja, kan ju inte direkt säga emot. jag var på topphumör igår helt enkelt trots tröttheten :)

vi hörs sen,
puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0