Snöhelvette.

först kommer man försent till spansklektionen och jag skojjar inte roberto har något emot mig! han är alltid helt pissed off trots att jag är typ den bästa i klassen på spanska??! han är ju lite knas den mannen.

sen var jag tvungen att gå typ 20 minuter tidigare för jag skulle till skolsyster och prata om mitt stressade och besvärliga liv. kul. vi kom fram till att jag måste ju göra allt för att känna mig så bekväm och lugn som möjligt, att allt runt omkring mig måste varvas ner en aning och jag måste fokusera på mig själv och shit. jag ska gå till en stresshanterande tjej eller vafan hon är för nåt. det ska väl bli intressant, säkert bra för mig också. jag tror jag måste lära mig att sluta bry mig om idioter till människor mer än varva ner i min vardag. sånt är stressande och inte bra för hälsan! man mår inte bra av att känna sig oälskad av personer man tycker om ganska mycket(åtminstone gjorde, whatever).

sen hade jag engelska och det var kul som vanligt. vi skrattar oss genom hennes lektioner varje dag helt seriöst! HAHA hon måste tro att vi går på nåt.

svenska, trött efter allt skratt.. (+ingen kaffe på morgonen, illa!) slutade där 14.35 men kom på att jag hade utvecklingssamtal 16.30 så jag kunde inte åka hem. drygt! så jag, caroline, linnea och martina drog in en sväng på stan och gick på donken, H&M m.m. :) skoj! sen var det till att skynda mig tillbaka till skolan för you know, tiden går fort när man har roligt!

gick bra på utvecklingssamtalet, men vad kan man vänta sig av mig liksom? värsta mönstereleven ju! *not* men lärarna gillar mig :)

sen kom jag hem och då var det ledarträff på församlingsgården och det var jättekul! HAHA elsa helt galen kjell blev helt rädd! jag också för den delen. men kul kul vi planerade inför lördagen och jag och becca ska ha barnkalas(don't ask).

FREDAG och LÖRDAG mina vänner, FREDAG och LÖRDAG!

puss!

fridas kommentar

men roberto är ju as skön, haha ni måste göra nått fel! xd

2008-11-28 @ 20:59:54
elins kommentar

haha bajssnö och försening två dagar i rad? :P och du som inte ens brukar skriva på din blogg så ofta xD

2008-11-30 @ 10:24:22
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0