Twilight! <3

Hej mina kära vänner.
ikväll var det alltså premiär på efterlängtade Twilight och Elin, Joanna, Angelika, Angelica och Elin (H) med flera skulle gå och se den i sthlm. jag hade varit jätteledsen att inte jag visste när de bokade biljetter för jag ville såå gärna följa med. men det var ju försent.. fast sen, olyckligtvis, blev kära Elin (H) sjuk och kunde inte följa med :( så jag köpte hennes biljett och följde med istället! *överlycklig!*
Och vilken höjdare jag säger då det! filmen var ju bara såå bra och det är ett absolut måste att se den! nu ska jag bara ta mig tid att läsa alla böcker innan nästa film kommer (lär väl hinna, men man vet aldrig vad som dyker upp, knas)
Jag ska även då läsa Twilight som jag aldrig hann läsa ut eftersom när jag lånat boken skulle jag tydligen läsa två andra böcker på engelskan och svenskan i skolan, så månaden gick och jag var tvungen att lämna tillbaka den. men nu så tror jag att jag kan hinna med att läsa den! tror säkert (haha, vet snarare) att böckerna är mycket bättre för det är de ju alltid! så det ska bli helt underbart :)
                                                                     
men nu måste jag sova innan jag ska upp om en stund igen på konfirmationsträff typ.. aja..
krya på dig elin <3

godnatt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0