everybody loves sundays.. huh?

jag gör iaf inte det. trött efter helgen, skola imorgon och därmed stressad över allt skolarbete man skulle ha gjort under helgen..
men men.. livet är hårt. men ibland.. ;) (internt, ni lär inte fatta)
tack för igår förresten, vi lär ha gått 47 mil :p

vaknade ganska sent(för att vara jag, alltså) idag, och jag är helt säker på att du sov hos mig inatt. jag kunde känna det. du lämnade värme och jag saknar dig jättemycket! </3

idag ska jag nog bara vara hemma hela tiden. tråkigt jag vet men jag har ganska mycket att göra i skolan(som kan hänga sig, eller bombas sönder eller nåt liknande).. och så har jag inga pengar heller så jag kan inte åka till stan och köpa nya skor(!) eller nåt annat jag vill ha för tillfället..

funderar över namn.. någon som vet något fint namn som skulle passa en tjockiskatt som ser ut lite som en panda? jag kom på tjorven, det skulle passa verkligen.. men.. det får mig bara att tänka på Skrållan(Pelle också för den delen)
shit, borde nästan döpa henne till tjorven.. har ju redan haft två katter döpte efter ngon från saltkråkan varför inte fortsätta? båda är ju i katthimlen iofs.. åh, livet är hårt! men, du vet.. ibland.. ;)

Får ångest när jag lyssnar på fix u.. :( hur mycket jag än älskar låten så får den mig bara att gråta, always! bara därför ska ni få lyssna på den..

Lights will guide you home.                              
And ignite your bones.                              
And I will try to fix you.
                              
varför känner jag bara att jag inte försökte tillräckligt mycket? jag är fan ond.

bjurlings kommentar

åh , älskar också den låten fett bra ! , :)

2008-10-21 @ 22:17:46
URL: http://bjourling.blogg.se/
saras kommentar

Bjullan: Jaa! :)

2008-10-23 @ 10:17:18
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0