jueves,

sitter just nu på mitt åh-så-underbara hål(tre timmar och tio minuter för er som inte hört mig klaga förut) med caroline vid min sida och martina nånstans inne i biblan och pluggar.
de har matteprov imorn så kul för dem! jag hade igår och det gick inge vidare :( kände mig helt lost, som jag gjort med allt den senaste tiden..

försov mig imorse också, yay me (y) !
bli fan galen på min idiotmobil som inte ringer på morgonen när jag ber den. DÖÖÖÖÖ!
jag vill iaf ha en ny, en bra.. men men. det kommer ju inte hända i första taget med tanke på vad mamma sa till mig imorse..
hon bad mig hjälpa henne med en sak och sa "du får 100 kr, det lär du behöva.. har du sett din telefonräkning?" - nej? "mh.. vi tar det sen, du ska ha en bra dag."
oh yeah that made my day thank you very very much!

iaf..
snart spanska då. kuligt värre. det är ganska drygt faktist, speciellt med de tider vi har.
skulle kunna haft sovmorgon till 11.20 på tisdagar och sluta 11.35 varje torsdag om jag valde bort det. men nej, såklart väljer jag att ha kvar det. (jag tror jag är lite smådum i huvet, faktiskt. eller ja, hyfsat säker.)

en timme kvar av hålet nu, tjohoo!

JUSTJA! sista jävla gången med filmvisningen idag såååååå skönt! åh jesus, vad jag längtar tills det är över och jag slipper de jobbiga ungarna som aldrig lyssnar! fan, vad elak jag låter :o men lovar, om ni bara visste... ._.

är kanske dags att avsluta inlägget för idag, så ni inte storknar(vilket ni säkert redan gjort) av utråknad(vafan?:s)
mhmm..

så ha en bra dag, vi hörs imorn!

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0