lill-lördag!

hoho!
har varit i skolan idag :) det var kul fakiskt! ni tjejer förgyller min dag! <3
senare åkte jag, becca och elin till tierp och träffade gorrren och även sandra & c.o. ;D roooligt!
sen åkte jag hem, åt lite mat och sen packade jag för att sova hos lillpälsklingen :) vi hade trevligt ikv drack kaffe och spelade alphapet HAHA! jag var tydligen bra fast jag förlorade (a)
så skön att komma hemifrån, och att umgås med folk man tycker om !
jag älskar dig barro min bitch :) <3

får se vad som händer.. den kommer nog bli riktigt mysigt ikv :D film eller nåt :)

ha det bäst!
puss!

carros kommentar

jag älskar dig :D och film med dig är bäst! <3

2008-10-17 @ 08:29:54
URL: http://busigabruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0