Måla måla ..

idag gick jag upp mycket tidigare än jag borde behöva nu när det är lov, men jag skulle till marie och åka och köpa färg innan hon skulle ta tåget till sthlm, nån kurs.

har målat nu, blir riktigt bra och jag tror jag kommer trivas därinne sen. åtminstone delar av tiden, antingen fattar ni eller så fattar ni inte, inte så pigg på att skriva allt här !

sitter just nu och äter och snackar med folk på msn, lyssnar på radio lugna favoriter hahaha yeeh!

ska snart tillbaka och måla, maten var inge god(förlåt elin) sen kommer den här killen tillbaka som håller på med badrummet, han skulle köpa nån greej...

jag orkar faktiskt inte skriva mer idag, inte just nu iaf. skulle sovit här men kanske inte blir så, marie skulle få besök ikv så vi ska ta det imorgon istället i thinks.

men vi hörs väl, det här lär inte vara det sista ni hör(läser) av mig, tyvärr haha :)
puss påre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0