thank you God, for fridays!

jag är verkligen överlycklig att det är helg nu, skolan kör slut på mig. har varit helt jävla slut idag, ville hem till sängen exakt hela tiden! men jag höll ut (y) yay me, rly.
sen när jag kom hem var jag jätteirriterad och det gjorde inte saken bättre att en viss någon ska komma med sina vardagliga onödiga kommentarer. jag skrek och gick. till marie <3 berättade om min dag och lite sånt, sen promenad med natasha*! fan vad jag älskar den hunden!
sen kom jag hem, *ha ha* @ dad.. ledsen, men du har precis missat den värsta tiden i mitt liv, men tack för att du försöker iaf. nästa gång kanske du märker lite tidigare :) fast hoppas det inte blir nån nästa gång ._.
sedan åt jag mat och så nu är jag mätt. den var god iaf. (y)
trött.
snart idol yay. HAH! HAR JU KÖPT BILJETTER TILL FINALEN! :D<3 fatta stort det kommer bli, åååh längtar! 12e december everyone! då JÄVLAR! <3
ja, gillar texten i den här låten(som jag lyssnar på nu alltså)

you just stare into space,
you found love but it got erased,
you're on the road with all the stoplights,
and you're too afraid to turn the wrong from right.
you ate your soul and it made ya fat,
starve yourself from everything else that makes you completely full.

so give me all your fear, throw em' all away.
think about the good things, no matter what they say.
we'll take tomorrow baby, yeah,
one day at a time.

jajjaa... idol börjar närsomhelst bäst jag börjar bege mig.
kommer väl tillbaka och skriver något intressant(eller ni kan ju hoppas) senare ikväll..

CYA!
puss

*snart kommer väl ett deppinlägg om
         
hur jävla mycket jag saknar henne..

Hannahs kommentar

IDOL !!!

:D

2008-10-19 @ 18:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0