Trick or treat?

ohyes, det är halloweenafton idag. vet faktiskt inte exakt vad som händer ska träffa benny, anneli, sandra, bec och elin senare i varje fall. ingen jävel som har fest? vad är detta.. :(

iaf så ska jag först träffa Li vid typ två tiden, elin också. snacka lite sådära. <3

jag vaknade imorse av att marie försiktigt skulle öppna dörren så brakar en massa grejjer som stod mot dörren ner i golvet : s haha, satte mig rätt upp, gav henne datorn och la mig igen. vaknade nåra timmar senare. haha, jävla rädd jag blev!

så nu har jag gått upp och jag är ensam i lägenheten, sitter och lyssnar på radio och käkar frulle. gjorde en asgod kaffedrink yay me rly fyfan vad gott!!! sen mackor med ost, keso och gurka mumma! :D och lite apelsinjuice men det är väl skitsamma ;)

snackade med marie igår, men inte om det som jag egentligen ville prata om.. jag kan bara inte berätta det.. jag blir galen. fyfan, jag måste ju göra nånting! åh SKJUTMIG!

sen svar till bjull; kolla kommentarerna för förra bilden :*

nej du, nu ska jag nog ägna mig helt åt min frukost. skriver nog mer senare, men hör av er om ni vet nån fest!
0708676842,
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0