acho!

nu vill jag att:
*
min näsa slutar agera vattenfall
* min dagliga skallebank ska DÖ!
* en viss någon ska visa lite omtanke och sluta bete sig som ett småbarn
* man slapp räkna minst fem sidor i matte hemma så fort man är sjuk en jävla lektion
* det ska bli söndag.

Idag har jag bara hostat och nyst och räknat matte hela dagen. jättejätteroligt! ._.
Ska ändå till skolan imorn, slutar vid tolv tror jag. Idrott på morgonen som jag inte kan vara delaktig i p.g.a den här jävla förkylningen. Die förkylning DIE!
anyway, kanske ska träffa sebbe imorn men inte bestämt än, får se hur det blir. hans mobil är ju lite knas.. ;s
jag ska typ gå och lägga mig nu snart, trött/hostig/snorig/allmänt uttråkad. extremt.
vill ni mig något når ni mig på min mobil, uppskattar dock om ni inte ringer och väcker mig, tack :)

later,
puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0