håltimmar är inte bra.

Sitter i skolan nu har tre timmars fukkn hål innan spanskan börjar.. otroligt kul!
att fortsätta med spanskan är inte ett dugg lockande för tillfället men jag tänker kämpa!
Kom förresten på att gårdagen inte var min dag alls! usch nej.. först missar man bussjäveln och så tänker jag att "jaja, får väl ta 114 och komma några minuter försent.." ... BUSSJÄVELN KOMMER INTE! så jag får ta 110 in till stan och byta buss där vilket betyder att jag kommer 40 minuter försent! så ska jag springa till mitt skåp och hämta mina böcker... sjääälvklart är det sönder? hela låskolven är borta.. heelt psyk och jag stressar sönder som vanligt. sen när jag kommer till matten iaf så visar det sig att alla har suttit och skrattat åt mig eftersom jag hade kontakt med sandra via sms och hon berättade om min kaotiska morgon. vår käre mattelärare drog några skämt också om "hur jag kanske var för stor för att komma in i dom dära extremt små skåpen" ha ha.. Jag slog iaf rekord i att komma försent, 67 minuter. hehehe... (a)

Jag bjuder på dessa flumbilder, enjoy.
Röntgen.. ;syep..Jag i skolan ffs!:) <3


mer senare,

puss

Vladinexs kommentar

Haha:P oj oj , vilken fullspäckad morgon då^^

2008-09-11 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0