heeelg!

jisses, vad veckan gått fort!
både bra och dåligt, om ni frågar mig.
nästa vecka är det bara prov och andra tråkigheter, förutom torsdag-fredag <3 ! studiedagar ftw! blir nog tjejmiddag hemma hos Linnéa på torsdagen med några tjejer från klassen, otroligt mys! :) kärlek till er <3
annars har jag bara varit hemma idag och sovit, mått illa hela dagen och spydde imorse. tur att det är bättre nu vill inte missa morgondagen ! återträff med konfagänget :D det ska bli roligt som fan.
annars säger jag bara stressstressstressstressstress !!
jag ogillar dig just nu. väldigt mycket.

men jag tänker iaf njuta av helgen, får se nästa gång jag skriver. blir mer sällan nu för tiden :p

ha de bra sålänge,
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0