thank god its friday!

ja, verkligen skönt med helg!
vet inte vad man ska hitta på dock, träffade sebbe en stund efter skolan det var kul :) blir inte av att vi ses så mycket nu när skolan är och det är ju tråkigt :/ men vi förlorar väl inte kontakten för det inte :) du kommer alltid vara en av mina bästa vänner! <3
sen, när jag skulle hem, var jag tvungen att betala med sms för jag hade redan använt busskortet två ggr idag. och SJÄLVKLART dör min mobil... .___. så jag var tvungen att gå tillbaka till sebbe och låna pengar (förlåt igen) ;s
fick låna pengar iaf :) sen när jag går mot bussen åker det förbi en bil som tutar på mig så jag vänder mig om, men inte fan vet jag vem det är. tutade väl på nån annan..
men sen, när jag går över vägen till moskén kommer galningen tillbaka och tutar igen och kör typ skitsakta nära mig och allt och det ser ut som han tänker stanna. jag blir givetvis rädd och springer in i busskuren och sätter mig där. han fortsatte åka. jag vart glad igen.
sen kom han tillbaka IGEN! och tutade och hade sig. jag fattade ingenting försökte låtsas som om jag inte märkte honom. visste inte när bussen skulle komma heller  (hade inte klocka) så jag satt där som ett fån och hoppades på att han inte skulle komma tillbaka igen. som tur var kom det två killar och "sällskapade" mig så jag var inte så rädd längre.
bussresan var faktist, one of a kind. helt jävla mysig himmel utanför! vart sånt vackert ljus på bussen, helt romantiskt.. i was sad.
nä, men : p ...
sen kommer ja äntligen hem och nu ska jag gå och käka pizza : D yay!

bye fuckers,
puss!

Vladinexs kommentar

Hm , mysko människa som tutar flera gånger:P at least you survived:)

2008-09-08 @ 20:26:16
saras kommentar

hahaha, tur var väl det :)

2008-09-10 @ 12:48:50
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0