destination fjällnora.

tjatja, ledsen att jag är seg på uppdatering men vissa dagar har jag, tro det eller ej, annat för mig. jag ligger för tillfället hemma hos caroline, hon kollar på film medan jag ligger vid datorn. båda två i hennes säng. imorgon har vi sovmorgon otroligt länge. vi ska vara i stan vid kvart i tolv, så vi kan gå upp kl 10 ! suck on that bitches. 
och ja, Coldplay ägde. kommer lägga in ett eget inlägg om dom snart skulle jag tro, om jag inte glömmer bort förstås. resterande helg var underbar den med, träffade max. det var mysigt. jättekul att träffa nytt folk, han är som sagt från hultsfred. (inte från hultsfred, men det var där jag träffade honom. och hans kompisar, som kom och sjöng för mig och mitt tält.) 

nu ska jag låta er sova, 
pusspuss

e.ts kommentar

Ha så mysigt i öh... regnet ;)

2009-08-26 @ 17:12:22
elinpelins kommentar

hade ni det bra?<3

jaaag vet vilken väska låg den i? :s

näää men ska.. kostar 2500 typ ;(

puss<3

2009-08-27 @ 12:06:39
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0