go'morgon sötnos, sovit gott?

jotack, fast jättejobbigt att alla mina "normala" kuddar helt plötsligt försvunnit? fick sova med bamsekudden = ont i nacken. och mobilen ringde nu kl tio, faaan. hur ska jag orkar gå upp kl sex på onsdag? mycket, mycket knepig fråga. kommer nog gå sådär, faktiskt. och nu kommer det bli höst, bara sådär.. inte helt okej alltså :( nu kom elli ner, hon har börjat träna inför skolan, du vet med att sminka sig tidigt åså. haha söt :)
idag händer absolut ingenting! tror jag. måste vila ut mig nu, fast jag tror jag kommer slänga i lite mer brunt i håret, just nu är det ganska rött fortfarande. idag eller imorn,.. pengar..

pusspuss

elli ;*s kommentar

haha, är väl bra att ja övar! :b.

jag älskar dig lilla sjukling,

men du e faan frisk på onsdag! <3

2009-08-17 @ 21:07:18
URL: http://justlikeelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0