go'morgon.

jag är vaken. jag är vaken? ja, jag är vaken! sen tjugo minuter tillbaka, faktiskt. jag har inte kunnat somna inatt över huvudtaget vilket har varit väldigt irriterande, nu ringde min mobil halv sex för att vi skulle hinna gratta far min innan han drar sig mot jobbet och vi måste fixa oss för skolan. han lyckas alltid fylla år sådär på första skoldagen, nästan alltid iaf.

Gary Moore - Still got the blues, gott folk.

låten tillägnar jag min far på hans dag, då det är hans favorit.

vi har ett till födelsedagsbarn nära hjärtat denna ljuvliga morgon, Marielle Cambronero, som just idag kommer hem från sweet Italien, den lilla fuskarn. grattis på dig gullunge, me loves you <3
snart äre bara gå att hoppa på caroline som inte riktigt vill vakna (big surprise där alltså) sen fixa och trixa och bli riktigt het sådär inför första dagen i skolan och alla nya ettor, eller hur var det, rebecca och caroline? haha. som om ettorna inte kommer ha nog med att lära känna skolan, hitta överallt etc. dom kommer inte ens lägga märke till oss förän typ nästa vecka. jag minns hur det var. haha. sen såg man alla go'bitar, minsann.
sen måste vi ju också önska lycka till till alla förra årets mp1:or, som idag ska få en helt ny klass beroende på vilket inriktning de valt för de kommande två åren. min syster och rebecca roos är två av dessa nervösa själar. det kommer gå bra, annars finns jag alltid i a-huset (:

nu måste jag hälla vatten över caroline! (ja, jag fick Gabi's tillåtelse att göra exakt vadsomhelst för att få upp henne idag, utan att hon ska bli förbannad på mig. hihi, fan va kul!) fast egentligen är jag lite rädd..

update later,
xoxo/balara

Beccas kommentar

pluttis <33

2009-08-19 @ 16:55:34
URL: http://rroos.blogg.se/
annikas kommentar

hej gumman, tack här e allt bra !!! hoppas allt e bra med dej!

kramisar :)

2009-08-20 @ 09:41:04
URL: http://momtofour.blogg.se/
as kommentar

åååh vilken härlig låt :D



xo a

2009-08-20 @ 13:09:41
URL: http://hankypankyspanky.blogg.se/
Gabis kommentar

Hihihi.. Du är min favvotjej. Det gick bra iallfall, att väcka henne alltså?

Pusspuss

2009-08-21 @ 12:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0