home sweet home

har haft en underbar helg ute i herräng, fint väder hela tiden och otroligt varmt! försökt bättra på brännan också vilket jag åtminstone lyckats litegrann med (vilket betyder att jag är litegrann nöjd). jag, alva och elin sov i en iskall bastu, den du! vaknade typ jäättesent också, det blev sent med mycket snack! du vet att du förtjänar bättre, älskling.
nu skriver jag med elli på msn - som säger att hon är kär, hihi. glad jag blir sweetie! :D - och  caroline på sms - som vill dra med mig på fest i öregrund - hmm.. jobbigt allt blev! haha.. är både på och inte. hm.. very well, antar att ni får veta senare eller imorgon hur det blev. just nu måste jag duscha och fixa och dona (:

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0