livet leeeeker!

och solen steker igen ÄNTLIGEN! ska tydligen bli fint väder hela veckan så im happy happy happy kan jag be att få tala om. underbart! vill fortfarande bli neger men jag kommer aldrig hinna haha, får spara mina studiebidrag till en utlandsresa istället (jag vet, like that's gonna happend). sola solarium är farligt har jag hört.. synd, bra lösning annars. men men, dom senaste dagarna har jag varit hos marie, varit hemma hos marielle, varit på gränby centrum, åkt hem till alva och idag stan med becca carro elin bella och tobbe vi träffade även victor, som jag också ska träffa imorn. sen åkte vi till gränby centrum och hälsade på vår kära elli som var i full gång på jobbet :) duktig du är sötnos ^^ <3 nu ska vi kolla på harry potter 4 och kanske 5 också om vi orkar för vi(jag,carro,elli och jocke) ska nämligen gå och se harry potter 6 imorgon på bio. ska bli askul! :D finallyyyy!

pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0