måndag.

gårdagen blev verkligen inte som planerad. trodde att jag skulle få komma hem från herräng till min säng och ta det riktigt lugnt och kolla på någon film (var typ 47tusen på tv igår), men icke. caroline och elli förvirrade mig totalt genom att säga att "nä nu ska vi inte vara hos dig, nu ska vi till öregrund och festa!" , så funderar jag på om jag verkligen orkar följa med och beslutar mig för att göra mig redo för fest om det nu skulle bli så. hoppar in i duschen och sen skriver elli "vad ska du fixa dig till? ingen ska till öregrund längre. vi ska till sthlm istället." jahaa... "nej nu ska carro och elin till stan istället och träffa albin m.fl." mhmhm?!?! "nej nu är dom på att åka till sthlm, men vi har ingen dricka" nee, (opepp...) "+ att vi kommer komma dit typ kl tolv.. lite sent?" taggar ner i stort sett helt. "nu säger han att han kan hämta oss och han bjuder på dricka också!!!! vad säger du? ja eller nej?" (verkligen inte taggad att åka till sthlm och vara där typ två timmar) så det blev inget med det. i sista minuten bestämmer jag mig istället för att följa med elin och caroline till stan och träffa albin m.fl. det var nice, men märker hur kallt det börjar bli på kvällarna nu. hade jeans och tjocktröja och frös nästan. (kanske är mig det är fel på, vem vet) sen tog vi sista tåget hem och det tog två timmar ungefär för elin och albin att komma från station och hem hit, caroline hade sprungit iväg och lämnat "lövspår" så att jag skulle hitta hem (till mig själv) och jag trodde att hon försvunnit först och fick skrika på albin och elin att "vafan nu får ni förihelvette KOMMA HIT!!" asirriterande. elin stukade foten, grattis. jag gick hem, satt vid datorn till halv fyra. godnatt.
dagen vet jag inte hur den kommer se ut, jag och elin skulle kanske ha träffat jin men eftersom elin har stukat foten och inte kan gå så vet jag inte hur det blir med nånting. jaja, det visar sig.

puss

e.ts kommentar

Wtf lövspår? :D Stackars Elin dock. :(

2009-08-10 @ 15:07:03
saras kommentar

hahahaha jaaaa! så jädrans söt ! <3 och jo, stackars elin. hon hoppar runt på kryckor nu hon :o

2009-08-10 @ 17:40:51
URL: http://saraanna.blogg.se/
Elins kommentar

haha lövspårs-delen var ju fan bäst! :D

men foten är bättre nu, yaay!

2009-08-11 @ 14:25:16
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0