Miss Li

Hon var grym, vilket inte var helt oväntat. Hon har en förjävla röst asså, även live. så skön stil, älskar hennes låtar och texter. man blir så glad!
tyvärr hade jag inte min mobil (eftersom den är försvunnen...) så jag fick låna min lillasysters mobil, vilket förklarar de halvdåliga bilderna. men men, det är bättre än inget, tycker ni inte?
får se om jag laddar upp några filmklipp senare också, dom är det säkert jättejättedålig kvalitet på dock. hm, skiter nog i det.

annars ser dagen ut som så att jag ska träffa elli, vi ska springa och sen sola. får se om någon mer hakar på, jag tror det var så. jag vill köpa en ny mobil idag också men det kan jag ju fetglömma.

hoppas ni har bättre tur med livet,
xoxo / balara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0