mornmorn

vaknade halv tolv idag, helt av mig själv och helt pigg. awesome! om det hade varit typ förra veckan.. jag ska gå upp 5 timmar tidigare imorgon, hur fan nu det ska gå till.. + att caroline ska sova här, och de som känner henne vet att det inte är världens roligaste uppgift att väcka henne på morgonarna, haha. kommer bli knivhuggen eller nåt, fast det gör ju inget, då slipper man ju skolan iaf. fast jag har å andra sidan sett fram emot skolan lite grann, komma in i rutinerna igen, träffa alla etc. förutom att mitt schema suger hästsnopp ska det faktiskt bli ganska skönt att börja skolan igen.
men nu ska jag äta frukost(lunch?). och sen ska jag borsta tänderna i tre timmar, för jag ska till tandläkaren idag :o :( jag hatar tandläkaren, dom gör alltid illa mig. speciellt när jag var liten och inte vågade säga till att det gjorde ont, fast tror dom märkte det när jag började grina tillslut. shit asså.. ne, jag vill inte ..

later,
pussipuss

Beccas kommentar

men skoja inte!!

2009-08-18 @ 13:49:14
URL: http://rroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0