trötter

ja, ja. förlåt att jag inte uppdaterat men jag har varit upptagen. festen i skyttorp blev mer av en chillkväll eftersom vädret fuckade alltihopa. jag och elli drog då till u.väsby för att träffa hennes ragg (som hon inte är kär i.) och det sög ganska hårt. ville dra därifrån hela tiden men snubben gjorde så att vi missade sista tåget hem. tack. vill inte gå in på vad som hände där.. släppte av oss vid en mack gjorde han iaf, där lämnade han oss. haha! snällt... lyckades inte hitta någon som kunde hämta oss heller så det blev till att sova på station i två timmar. eller ja, sova och sova. aldrig att jag skulle kunna somna där, var ju hur rädd som helst. iskallt var det, och när tåget äntligen kom och vi väl var hemma var min säng upptagen. jippie.. haha. inte kul. somnade vid sjutiden, blev väckt klockan ett av elli som sa åt mig att skynda mig för vi skulle in till stan. jag har en mycket krävande kompis. följde med henne, träffade carro och jocke, åkte hem till elli och blev brunett (ja, du läste rätt) och sedan varte bio, sommaren med göran. haha, asrolig. sen chillade vi hemma hos johnnys kompis jussy (stavning?) innan vi gick hem till elli och sov. dagen har inte bestått av mer än slappa, åka hem, och nu sitta här. ska snart åka till vattholma och min blomma alva carlsson.

hare bra,
puss
och vad gäller dig,
så trodde jag aldrig att du
skulle sjunka lika lågt som
han.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0