vattholma

sitter hos blomman i vattholma och garvar sönder åt en viss patetisk person, haha. fyfan. tönt ! ska snart åka in till stan och typ göra ingenting innan vi ska gå på bio, andré bjuder (a) ska se baksmällan. hoppas den är rolig :) sen efter bion åker jag hem på en gång för där väntar förhoppningsvis elli och caroline på mig :) mys! <3 älskar mina vänner, SÅ MYCKET!

annars då? inte mycket, tagit upp kontakten med en pojke jag träffade på hultsfred, en charmig knutte :)

MÅ BRA!
puss

elinpelins kommentar

may I ask who that pathetic person may be?

<33

2009-08-16 @ 18:54:57
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
e.ts kommentar

är personen någon jag vet? haha, damn, snällt av honom. Kul att höra det med killen. Ses snart i skolan. <3

2009-08-16 @ 23:13:45
saras kommentar

tvilling: haha elin DU VET! x)



e.t: jaa, jättesnällt faktiskt. fast han har pengar så .. :p mjo, alltid kul med nya vänner (: pusspuss <3

2009-08-17 @ 00:47:58
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0