10 december

idag är det exakt två månader kvar till frihet, men även näst sista dagen av praktiken. och fan vad jag kommer sakna det. det har varit så himla roligt och och jag kommer sakna att träffa alla underbara människor varje dag! jag kommer ju få träffa alla igen såklart men bara var tredje helg.. kanske kan smita in och besöka hihi, sno åt mig en latte kanske. ni vet man får privilegier av att vara så jävla snygg och bäst som jag är ;) idag har jag alltså varit där och fördrivit tiden med olika sysslor, sen träffade jag och elin min saknade vän rebecca och vi gick och införskaffade lite nödvändiga saker. dock är jag så jävla ledsen just nu.. ni vet kavajen jag ville ha på nyår från VILA? .. var där idag för att köpa den för jag lånade pengar av pappa. tror ni inte att den är helt jävla slut i min storlek? :( .. och den skulle inte komma in heller.. ... ...... jag blev SKITSUR! fan också... kommer inte hitta någon mer perfekt jacka till min klänning. ='(
sen åkte jag hem och badade oljebad och la mig på spikmattan, då kändes allt mycket bättre! hoppas min ellinor kommer hit ikväll, men hon kände sig dålig så hoppashoppas! annars äre ju fan helt fail, hela veckan har vi sagt att hon ska sova här men och så har det bara inte blivit så. i miss you, i feel like i need to talk to someone. <3

nu ska jag lägga mig i sängen och dega sönder,
puss

elins kommentar

2 månader - 1 dag = frihet! :D

du kan prata me mej??

2009-12-11 @ 11:23:46
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0