19 december.

känns fan inte som det alltså. och KALLT är det. igår var det typ 17-18 MINUS ute, det är fan inte okej någonstans. usch.. men man får vara glad om snön ligger kvar till dagen efter julafton ungefär i alla fall. tycker det är så tråkigt med jul utan snö, inte alls samma mysighetskänsla.

Dagen har gått fort. var förbi hörnan och lämnade filmerna till linn som hon ville låna och det var jätteroligt att träffa henne igen! så otroligt mysig människa :) fick träffa hennes fästman också, han verka jättetrevlig han med. sen gick jag till stationen och väntade på felicia som skulle med till julshowen. stod där och undrade "var fan är hon nånstans...?" så upptäcker jag att jag har kollat fel på klockan en hel timme.. så vi åkte och hämtade henne på ikea istället. sen fick vi vänta på showen i en timme men det var det faktiskt värt för det kom så sjukt mycket folk och vi hade skitbra platser! och det var jättefint och mysigt som vanligt. fan ni borde gå på det alltså, det är faktiskt värt 40 kr haha.
Sen blidde det stan och vi skulle vänta på felicias pojk-nånting haha ;) gulligt. när de följde med mig och elin till bussen sen så såg vi ett fruset träd med gröna löv. hur fan går det ihop? tyckte det var ascoolt och det känns lite som ett tecken på nånting. typ som att hur kallt det än är så finns värmen där någonstans, även om den är svår att hitta.

jag vill bli värmd i min kyla...
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0