Dags att krypa till sängs..?

Idag har jag varit i skolan och det var roligt faktiskt, dagen gick väldigt fort. sen följde jag med elli hem efter skolan och vi fikade lite innan vi begav oss mot gränby centrum för att inhandla lite nyårsjunk. jag har köpt en ersättare till min älskade kavaj som jag hoppas kommer bli bra! så köpte jag en ny foundation och så delade jag och elli på ett rosaglittrigt nagellack :) sen gick vi hem till henne igen, halkandes vill jag lova! speciellt från ellis sida hahaha! åt superdupergod räksoppa och kollade på Tila Tequila haha.. vi har så bra smak på TV-program..
när jag kom hem har vi suttit och planerat lite låtar åså till nyår, så de har jag suttit med nu i kanske en timme.. tankat låtar och försökt komma på bra låtar. lång lista, men det ska vara sjukt många låtar med! allt från svenska hits till old school och indie pop/rock ja allt du kan tänka dig förutom deppmusik!

nu är jag förjävla trött och ska sussilura.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0