Julmys,


jag vill bli kääääär.

nu känner man att det börjar närma sig, faktiskt. har varit och handlat allt vad man kan trycka i sig en afton som imorgon och har suttit och plågat mina små tummar med nejlikor i apelsiner i en halvtimme nu. trodde vi skulle klä granen för en timme sen men tydligen inte, haha. ska nog göra det nu närsomhelst. druckit lite julöl, det var gottigottgott det va! kom på att jag och elin ska baka knäck också haha, närfan vi nu ska hinna det... blir väl efter julskinkan är klar :) så blire mini-julmiddag senare ikväll, och samma till frukost imorgon. mmh gott! funderar på om man ska duscha ikväll eller imorn, så svårt att frissera nyduschat hår. men orkar nog inte ikväll huhu.

julmusiken dunkar i stugan och alla är muntra :) vi har mysigt ikväll, jag har bara blivit lite irriterad haha... (a) men sånt är livet när man har mens, det är synd om mig. :( haha. undrar vad jag kommer få i julklapp imorgon? kommer nog inte få någon mobil, men sånt är livet..

GOD JUL SÖTNOS,
puss

Marielles kommentar

varför vill du bli kär?! :O be independent woman!

Godjul på dig med <33

2009-12-24 @ 02:42:57
URL: http://marresweet.blogg.se/
Svars kommentar

haha, jaa. med det är så mysigt att vara kär också.. saknar det jättemycket! <3 <3

2009-12-24 @ 10:19:29
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0