Julshow!

Go'morgon alla fans. det var ett tag sen ni hörde från mig senast, my apology. har varit busy med stuff. skönt med helg är det dock och veckan i skolan har gått jävla fort alltså. nu är det bara två skoldagar kvar, måndag och tisdag. sen är det onsdag och sen JULAFTON. jag kan inte fatta att tiden har gått såhär fort. snö har det kommit också, för er som inte märkt det huhu. nu väntar jag bara på julstämningen som faktiskt börjar komma mer och mer. jag tycker att vi alla borde säga mer "GOD JUL" till varandra.
Igår var jag och elin hemma hos elli och myste till en film, hipp hipp hora. hon var hundvakt till lille chippen som är så himla gullig! vi åkte hem väldigt sent och jag somnade så fort jag kom hem, vi hade ju gått upp kl fem igår för att gå på yogan som var inställd! så vi var i skolan vid sju ungefär alltså i en och en halvtimme innan vi skulle börja, VÄRT? fyfan det gör jag aldrig om.
Idag är det julshow i gränby ishall där min lillasyster ska medverka. det är så mysigt att gå på konståkningsshower men familjen, sen ska jag nog städa ikväll eller kanske träna? ett stort "ja" rullar runt i min skalle, men får se om jag har tid.

GOD JUL,
puss

Marielles kommentar

GODJUL! ^^

jag hörde av chris att ni träffa dom på bussen ^^ hoppas allt går bra för malin!



kleem!

2009-12-19 @ 12:30:02
URL: http://marresweet.blogg.se/
e.ts kommentar

Hoppas det går bra, jag antar att hon ska skridskoa? ^^

2009-12-19 @ 17:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0