Lonely alone.

jag är ensam :( inte helt ensam såklart, amber är här. men elin och elli har abandoned me för att sola och fixfixa inför nyår etc. jag kan nog sätta mig och skriva en lista på vad som måste handlas kanske. få det gjort liksom. de envisas om att vi ska handla på nyårsafton men då är allting urplockat ju? inget man vill riskera direkt eller?!? får ta mig ett snack med brudarna dom doubt mig :/
sen vad kan jag göra jag kan.... käka glass! hm.. städa! .. jah. hm. kolla tv och dator. jaja. jag hittar nog på något som är roligare än att sova iaf.

back to nothing,
puss

e.ts kommentar

får jag komma och hjälpa till lite med hunden, imorgon mitt på dagen kanske? :)

2009-12-29 @ 22:35:50
Svars kommentar

jaadå det kan du säkert, om du lovar att inte bli rädd haha för hon är ingen liten hund och hon är inte så.. välkomnande till nytt folk ;) men mig älskar hon såklart ^^ <3

2009-12-30 @ 10:44:12
URL: http://saraanna.blogg.se/
elins kommentar

abandoned little girl, that's you! haha nää men jag kommer snart, måste hämta dina(!) grejer, ju!



och puss och kram och du är bäst, sis <3

2009-12-30 @ 15:25:24
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
Marielles kommentar

Va roligt att ni har planerat så länge med nyår ^^ jag ska va med alexandra ^_^ men sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra x) chris o wigren kannske har fest lr ngt..

puss!!

2009-12-30 @ 15:55:59
URL: http://admiratio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0