No the party don't start until I walk in..

Idag blire party i G-sunda med Elin och Linnéa. Ska bli roooligt och imorgon blir det förmodligen party med Becca, Elin, Elli m.fl. hos nån snubbe nånstans haha.. om Elli är frisk dvs HOPPAS DET!!!! Sista dagen på praktiken var bra men sorglig, kommer verkligen verkligen sakna det... men som sagt kommer jag ju att vara där var tredje helg iaf. Fick en jättefin present av alla på hörnan: ett presentkort på H&M med värde av 400kr! guess who's happy? JAG. :)
nu ska jag klä på mig sitter i bara underkläder huhu, sen blire tacos och PARTY va!



vi ses i dimman,
puss

Anonyms kommentar

lyckos! jag vill oxå parta ju.........

2009-12-11 @ 20:44:18
mickis<3s kommentar

fin blogg <33 ..

2009-12-11 @ 21:10:21
URL: http://mjlife.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0