Sista advent!.

att det är söndag idag spelar ingen roll, det hade inte gjort någon skillnad om det varit fredag eller lördag. jag är lika irriterad ändå. irriterar mig på vissa personer och saker som händer runtomkring mig just nu. orkar typ inte göra något heller utan bara sitta och stirra in i väggen eller lägga mig på spikmattan och göra illa mig som fan. hade tänkt träna idag men jag pallar fan inte åka buss !?. julafton på torsdag. undrar hur många gånger om dagen jag påminner mig själv om det. typ den enda livsenergin man har just nu, det och nyår - som kommer äga sönder! jag elin och becca blir middagsgäster hemma hos min älskling i årsta. ni hör ju själva, PERFECT liksom.
idag ska jag hem till andreas mamma som ska visa mig lite hur man lägger ett bandage på deras hund amber som jag ska vara hundvakt till i typ fyra dagar nästa vecka. då ska jag bo hemma hos henne också. sjukt nice att komma bort lite från hemma.

jag skulle kunna skriva allt vad min hjärna tänker på just nu men tänker att antingen blir det för privat för bloggen, (jag menar man skriver ju inte om allting på sin blogg tycker iaf inte jag. privata saker lämnar man utanför, typ som att skriva personliga meddelanden till någon man bråkar med, låta hela världen veta att något är fel men inte vilja göra något åt saken. asså det är bara dagisnivå över det hela. tycker inte ni?) eller också blir det för ointressant liksom. haha. vem vill veta vad min vrickade hjärna filosoferar över, egentligen? knappt jag själv.

nu ska ni får ha en trevlig söndag/sista advent.
puss

elllis kommentar

HAHAHA ja dagisnivå kan man verkligen kalla de. ha en jättebra 4e advent! ses imorn <3

2009-12-20 @ 12:52:40
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
Anonyms kommentar

dagisnivå när folk inte ens vågar komma fram och prata med en. tycker jag också är jätte töntigt! :) ha en trevlig jul.

2009-12-20 @ 13:28:01
saras kommentar

haha jadu...

2009-12-20 @ 14:01:25
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0