tisdag.

jag har skurit upp tummjäveln jag. för jag är duktig på praktiken jag. jag har bytt tassar på alla bord och stolar i matsalen samt torkat av dom riktigt jävla ordentligt. nu är matsalen totally fresh! bara för att man är så duktig och gör som man blir tillsagd ska man alltså skära upp tummjäveln. det var inte så skönt, vill jag lova. dessutom var jag ju tvungen att fortsätta ta bort tassar och tuggummin(ja, äckelpäckel..) med kniven efter det samt fortsätta gnugga med trasan som i sin tur var full med starkt medel. det var inte heller speciellt skönt. alla tycker iaf att jag är jätteduktig och jag ska ju få jobb där sen, så det är väl värt slitet. jag måste lära mig allting på hotellet den tiden jag har kvar för sen kommer jag vara all alone, nästan. jag kommer få klara mig helt själv iaf. pirrigt...
är hemma nu, funderar på att dra och träna men känner mig helt mörbulten efter jobbet idag. tror jag tar det lugnt och tar mig ett varmt och gosigt oljebad så man blir sådär helt mjuk och gó duvet. så äre desperata hemmafruar ikväll också, tamefan.
önskar ett stort krya på dig till min vän ellinor som ligger hemma, sjuk av svinvaccin. i love you.

nu ska jag typ.. sluta skriva iaf.
puss

elli ;*s kommentar

tack älskling <3. kollade tempen nyss å gissa vad?! - fortfarande 38grader.. åå börjar känna mig så jävla dålig som inte gått till praktiken på hela veckan.. blev inte direkt friskare av allt som hänt heller... tycker du jag borde ringa eva?.

2009-12-02 @ 21:36:49
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
elins kommentar

å så va du tvungen att viiiisa :(

KRYA PÅ DIG ELLI! <3

2009-12-02 @ 23:16:23
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0