Söndag.

Gick och lade mig vid 4 inatt efter att ha kollat på Vänneravsnitt som en snäll själ skickade till mig igår, tack! Sov riktigt gott ända till resterande familj vaknade(då går det inte att sova längre, trust me) och jag började gny under täcket innan jag bestämde mig för att gå ner och äta något för att sysselsätta mig själv. Såklart börjar mamma bråka med mig.. "du får inte röra nånting här nere, gå upp på ditt rum!"
Jag är bannlyst från all yta utanför mitt rum yay. Jag snodde upp en cola och bestämde mig för att jag inte var hungrig alls.

Dagen har varit lika värdelös som de två innan och jag dör snart av tristess. Har åtminstone varit lite duktig och gjort lite läxa, men jag orkar inte läsa boken. På nåt konstigt sätt förlorar jag lusten då ett måste adderas och jag får tidspress på mig. Men jag vet, jag måste. oh, well.. happy thoughts! Snart sommar<3

Jag skulle kunna skriva ett jättelångt och "skaffa-dig-ett-liv-varnings"inlägg till er idag för det har jag absolut tid med. Men det där fick mig att känna mig ganska misslyckad så jag tror jag promenerar till mitt kära badkar som väntat på mig sedan jag vaknade, men jag har väntat på att mörkret ska lägga sig först. Detta endast för att det är bland det bästa jag vet att ligga i det varma vattnet täckt av skum med endast levande ljus som brinner och skapar den där trygga och avslappnande stämningen, samtidigt som man försvinner in i sig själv och låter tankarna fördriva tiden tills vattnet inte är sådär underbart varmt längre. Jag älskar det.

Nåväl, klockan tickar som vanligt.
puss!


Björns kommentar

Haha, snart sommar! <3 :)

2009-01-11 @ 20:40:25
saras kommentar

som jag längtar!

2009-01-11 @ 21:10:25
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0