Tillbaks till helvetet.

Jag hatart. När min mobil ringde imorse kände jag bara för att slänga min kära ägodel i väggen(tur att jag vet bättre) och sova i sjutton år till. men fick jag det? nej, såklart inte. Aja, ska inte klaga så mycket för lovet har varit super, massa skratt och trevliga stunder. saknat alla bara helt galet mycket!

Idag händer inte så mycket förutom att jag ska packa som fan och sen sova hos jenny min benny för att gå upp ungefär vid sex-halv sju för att sedan bege oss mot församlingsgården där en buss står och väntar på att få ta oss till Unders! himla roligt vi ska ha, allihop. längtar som sate!

Nu hinner jag inte skriva mer för jag måste packa ihop idrottskläderna och sminka mig åså. men ni får ha det så bra allihop och försöka att inte sakna mig alltför mycket när jag är borta :)
(kommer hem på söndag btw)

puss!

Björns kommentar

Ha det bra! :)

2009-01-08 @ 07:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0