ärentuna

är husvakt med min stora kärlek caroline för tillfället, hund katt och hästvakt också för den delen. otroligt mysigt kom hit igår vid sjutiden (tog lite tid att komma hit eftersom vi missade sista bussen så vi fick gå ett antal kilometer extra från andra bussen, suck :p) så när vi kom fram fyllde vi på hästarnas vatten i hagen, käkade snabbt, chillade vid tvn, gick ut och mockade innan vi tog in hästarna vid nio. tog hundarna på promenad och sedan kollade vi på slumdog millonare, som var väldigt bra. otroligt lång bara! haha vi kom inte i säng förän typ 3-4 och så skulle vi upp kl 9 igen för att släppa ut hästarna i hagen för dagen. som ni säkert redan förstod försov vi oss, men ingen skada skedd. nu springer dom förfullt och äter massa gräs och bli bara fetare och fetare :) livet leker! ska snart in till staden och träffa victor så han får tillbaka sin keps jag snodde från han igår, hehe. sen bär det väl av hemåt, jag ska nämligen på kryssning imorgon då det är min namnsdag! :D så vill hem och vila upp mig ordentligt etc.

nu lämnar jag er,
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0